KierkegardHeader

11. Ἐκκλησία

(καθ. N.Thulstrup)

Πρέπει νὰ δεῖ κανεὶς τὸ βίντεο ποὺ ἀκολουθεῖ:


 

 
Søren Aabye Kierkegaard
www.youtube.com
Den 11. november 1855 døde Søren Kierkegaard. Hans egen begravelse, den 18. november 1855, blev en skandale! Som så mange andre borgere i København havde Sør...

"}" id=".reactRoot[5110236]">Μου αρέσει! ·



Δύο βήματα γιὰ τὴν προσέγγιση τοῦ θέματος:

1. Kierkegaards Annäherung an einer mystischen Theologie

2. Kierkegaard als Kritiker der Systems und Deuter (Interpreter) einer "Ecclesia- Passionis"


Ὅταν πολεμάει κανεὶς τὰ ἄσχημα ἑνὸς συστήματος, πού, ἀποδεδειγμένα, εἶναι ἀρνητικὰ γιὰ τὸ περιεχόμενο τὸ ὁποῖο ἐκπροσωποῦν, εἶναι "ἐκ διαμέτρου ἀντίθετο" ἀπὸ τὸ νὰ θεωρηθεῖ ὅτι πολεμάει τὸ περιεχόμενο. Ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο.




 

          3. Τρίτο ζήτημα ἀποτελεῖ τὸ ὅτι παραμένει, παρόλα αυτά, τουλάχιστον στην πολεμική που του ασκήθηκε για το βιβλίο του αυτό, της "Εξάσκησης", ανοικτό ένα θέμα, κατά πόσον δηλ. ο Κίερκεγκωρ θέλει να ισχυρισθεί ότι στο πέρασμα των αιώνων είχε χαθεί εντελώς η ταυτόχρονη βίωση του Ιησού στο παρόν. Τότε δε θα είχε βέβαια υπάρξει ούτε και η ιστορική πραγματικότητα της Εκκλησίας. Από πολλά έργα του εξάγεται, αλλά και ονομαστικά αναφέρεται στις σημειώσεις των επιστημονικών "ημερολογίων" του, ότι ήταν εναντίον μιας τέτοιας τοποθέτησης. Η έντονη κριτική του Κίερκεγκωρ κατευθυνόταν ενάντια στην κατάσταση της Χριστιανοσύνης της εποχής του, όχι όμως ενάντια στην ιστορία της Χριστιανοσύνης στην ολότητά της. Βέβαια, βλέπει την ιστορία του Χριστιανισμού κυρίως μόνον ως ιστορία χωριστών, μεμονωμένων[8]   Χριστιανών (ίσως ως το δικό μας "ιερό λείμμα";), οι οποίοι ομολόγησαν στην ακολουθία του Χριστού, στην κατάσταση της ταυτόχρονης βίωσης του παρόντος τους. Αλλά δε θα πρέπει να εξάγει από αυτό κανείς το συμπέρασμα ότι αυτή η κοινότητα θα έπρεπε να εννοηθεί ως σύνολο απομονωμένα στεκούμενων προσωπικοτήτων. Τούτο θα σήμαινε παράβλεψη του ποιοτικού ορισμού της ταυτόχρονης βίωσης του παρόντος, η οποία βέβαια προωθεί μια σχέση των Χριστιανών μεταξύ τους, ως προς τη σχέση τους με το Χριστό, όχι του ενός "δίπλα" στον άλλο, αλλά του ενός "με" τον άλλο ("η σχέση", που λέμε εμείς στην Οικουμενικότητα).

Σ’ αὐτὴν τὴν ἑνότητα ἀνήκουν καὶ τὰ δύο ἐρωτήματα: κατὰ πόσο, τελικά, ὁ Κίερκεγκωρ παρέμεινε «κλασσικὸς» Λουθηρανὸς KAI στὸ θέμα τῆς Ἐκκλησίας καὶ

κατὰ πόσον τὰ «Ἑπτὰ ὑπέρ καὶ τὰ ἑπτά κατὰ» τοῦ μακαριστοῦ Ν. Νησιώτη ἰσχύουν πραγματικὰ ἤ ἦσαν «διπλωματικὸς ἐλιγμός» γιὰ νὰ περάσει ἀπὸ τὶς φοβίες τοῦ doctor father Λούβαρη.






boksen til højre og udfyld dine oplysninger.

 .............................................................................................................................................................

Kan man bygge kirke på Kierkegaard?
Foredrag v/ Kristine K. Ravn, sognepræst, cand. teol.
Hvad har eksistenstænkeren, Søren Kierkegaard, at sige om fællesskabet, ikke mindst det kirkelige fællesskab? Foredraget vil undersøge hvordan – hvis overhovedet – vi i dag kan bygge kirke på Kierkegaard? Dels vil centrale steder hos Kierkegaard blive fremhævet, ikke mindst fra den såkaldte kirkekamp, dels vil foredragsholderen i anledning af 500 året for reformationen overveje, hvordan Kierkegaards tanker harmonerer med Luthers ekklesiologi.”
Tid og sted:
Torsdag, den 25. oktober, kl. 19. 30, Københavns Universitet Amager, Søndre Campus, Karen Blixens Plads 16 eller Njalsgade 76, lokale 8 B. 1. 14
....................................................................
Boreíte na ktísoun tin ekklisía se Kírkenkor?
Diálexi / Kristine K Ravn, efimérios, ypops. teol.
Aftó pou échei ýparxi stochastís, Søren Kierkegaard, na po gia tin koinótita, idiaítera tin ekklisiastikí koinótita? I diálexi tha exetásei ton trópo - an óchi kathólou - símera boroúme na ktísoun tin ekklisía se Kírkenkor? En mérei, na episimantheí vasiká simeía Kírkenkor, an mi ti állo apó ti legómeni ekklisía agóna, en mérei parousiastís voúlisi gia tin 500i epéteio tis Metarrýthmisis exetásei pós oi sképseis tou Kírkenkor se armonía me tin ekklisiología tou Louthírou. "
για την 500η επέτειο της Μεταρρύθμισης εξετάσει πώς οι σκέψεις του Κίρκεγκωρ σε αρμονία με την εκκλησιολογία του Λουθήρου.

.............................................................................................................................................................

Kierkegaard-udstilling med vægt på kirken

Øverst til venstre ses den alterkalk, som Kierkegaard har drukket af, og nederst til højre de præstekjoler, datidens præster gik i. Billedet nederst til venstre viser, hvordan gæster til udstillingen ”Knæfald, til alters med Søren Kierkegaard” selv kan sammensætte egne citater ud fra Kierkegaards ord. Øverst til højre ses protokollen over de 26 personer, der var indskrevet til at skrifte fredag den 27. august 1847. De har næppe vidst, at dagens prædikant ville være Kierkegaard, da han blot blev nævnt som ”en Candidat” i Adresseavisen. Ikke sjældent havde en kandidat eller kirkens yngste kapellan den opgave. – foto: Leif Tuxen.


 

Ny udstilling i Vor Frue Kirke i København er en eksistentiel vandring gennem Kierkegaards forhold til kirken – og Gud

Man går igennem en nutidig form for Via Dolorosa på vej hen til Kierkegaard-udstillingen ”Knæfald, til alters med Søren Kierkegaard” i Vor Frue Kirke i København.

På vejen langs Domkirkens højre fløj på 1. etage hænger moderne fotokunst af tornede rosenstilke, fotograferet så knivskarpt af fotograf Peter Bak, at tornene nærmest kradser i øjnene og billedligt talt river i én i tøjet på vej mod udstillingen. Langs gulvet står flere par efterladte sko.

LÆS OGSÅ:
Kierkegaard med kunstnerens pensel

Alteret var for Søren Kierkegaard så hellig grund, at han i en periode ikke følte sig værdig til at nærme sig, mest fordi han havde fået den fikse idé, at der ikke var tilgivelse for det tungsind, han var plaget af. Men sådanne ”Fixe Ideer ere ligesom Krampe f.E. i Foden – det bedste Middel derimod er at træde derpaa,” skrev han i sin dagbog, da han efter halvandet år igen var gået til skrifte og havde knælet ved alteret.

Det samme kan gæster til udstillingen bogstaveligt talt gøre i et af de efterladte par sko, før de sammen med Søren Kierkegaard reflekterer over at gå til alters.

Udstillingen, som åbnede i maj og varer frem til den 11. november, lægger nemlig op til en eksistentiel vandring, der tager udgangspunkt i Søren Kierkegaards forhold til Vor Frue Kirke, hvor han både kom og blev begravet. Her kan man se den alterkalk, han satte sine læber på, og kopier af de taler, han holdt i kirken.

Den danske filosof gik til alters 41 gange i sit liv, heraf de 39 i Vor Frue Kirke. At gå til alters og nadver var dengang noget, man kun gjorde få gange om året, og som i øvrigt krævede, at man blev skrevet op hos klokkeren dagen før. For Søren Kierke-gaard var nadveren derfor også noget, der krævede forberedelse, og som involverede, at han forinden skriftede for en præst.

Udstillingen bruger den danske filosofs tilknytning til stedet som en katalysator for at fortælle om kirkens historie og involverer gæsten undervejs. For man når kun lige at træde ind til udstillingen, før man opfordres til at skrive sig selv op til nadver på gammeldags maner. Overfor kan man samtidig anskue sig selv i en lille mosaik af spejle, suppleret med et citat af Søren Kierkegaard: ”Jeg studerer mig selv ... og tænker, Gud veed, hvad vor Herre egentlig har meent med mig ...”.

Det samme spørgsmål er det nærliggende at stille sig selv, og så kan man ellers begynde på udstillingen og sin egen lille eksistentielle vandring, mens man går rundt i det cirkelformede rum, som man – i lighed med den eksistentielle søgning – ikke kan se, hvornår ender.

Undervejs præsenteres man for flere sider af Kierkegaards forhold til kirken, præsterne, Gud og nadveren, og flere citater er slået op på væggen. Midtvejs opfordres man til selv at tage stilling og blande sig med Kierkegaards synspunkter ved at skrive sine egne holdninger med kridt på en tavle eller at sammensætte en sætning ud fra udklippede ord. ”Carpe diem” har én skrevet på tavlen, mens flere har citeret Kierkegaard.

Udstillingen ender, hvor den begynder: ved alteret. Her i form af en kunstnerisk skildring af et moderne alterbord, udformet af lydkunstner og forfatter Morten Søndergaard, og moderne fotokunst af Peter Bak. Værket hedder Alter/gang.

På det enkle alterbord står 13 højttalere, der symboliserer en tallerken for Jesus og hver af de 12 disciple til den sidste nadver. De er alle forbundet med hinanden via ledninger og vibrerer jævnligt, når de indimellem afgiver lyden af en dråbe, der rammer en overflade og efterlader et rungende ekko. De vibrerende højtalere kan samtidig illustrere, hvordan Jesu ord under den sidste nadver om hans død og opstandelse må have skabt en vibrerende eftertanke, uro eller måske frygt blandt de 12 disciple, fortæller Susanne Torgard, sognemedhjælper i Vor Frue Kirke og kurator for udstillingen.

På den måde er indgangen og udgangen til udstillingen moderne, mens midten mere handler om det historiske fra Kierkegaards tid, der er knyttet til kirken. Det er en Søren Kierkegaard-udstilling, men med Vor Frue Kirke i hovedrollen og filosoffen som katalysator, forklarer Susanne Torgard.

Der forbindes hele tiden tråde fra Søren Kierkegaards tid til i dag. Eksempelvis med Bertel Thorvaldsens Kristus-figur, der står foran alteret i Domkirken, skråt under os. Dengang var det helt nytænkende, at Thorvaldsen ikke blot skildrede Kristus som den korsfæstede, men også den opstandne frelser. Man havde været vant til at se en forpint og pisket Kristus, der hang på korset, men ikke som opstået og med åbne arme imod de knælende altergæster. Statuen gjorde stort indtryk på Søren Kierke-gaard, der blandt andet nævner Thorvaldsens skildring af Kristus i den første af sine tre taler i domkirken:

”See, Han udbreder sine Arme og siger: kommer hid, kommer hid til mig alle I, som arbeide og ere besværede; see, Han aabner sin Favn, ved hvilken vi dog Alle kunne hvile lige trygt og lige saligt.”

Kierkegaard anså det at gå til alters som en ”hellig Handling” og et ”gudeligt Foretagende”, og formentlig har Thorvaldsens Kristus-figur inspireret ham til også at se det som en indbydelse fra oven. Han skriver:

”Du gaaer til Alters for at mødes med Ham, efter hvem Du længes mere, for hver Gang Du skilles fra ham. ... See derfor udbreder Han sine Arme hist ved Alteret, Han bøier sit Hoved mod Dig – velsignende! Saaledes er Han tilstede ved Alteret. Saa skilles Du fra Ham igjen, eller, saa skilles Han fra Dig igjen – men velsignende.”

Og det er i denne skildring af Kristus, midt i Vor Frue Kirke, som Kierkegaard også tager udgangspunkt i, når han skal beskrive Gud:

”Saaledes er Du uforandret altid og overalt at finde. O, og naarsomhelst et Menneske kommer til Dig, i hvilken Alder, til hvilken Tid paa Dagen, i hvilken Tilstand, dersom han kommer oprigtigt, han finder altid Din Kjerlighed lige varm, Du uforanderlige! Amen.”

Søren Kierkegaard 200 år

Søren Kierkegaard ville være fyldt 200 år den 5. maj 2013. Kristeligt Dagblad markerer 200-året med en række interview, reportager, baggrundsartikler og kronikker, der sætter fokus på den store filosof, teolog og forfatters værk og betydning.



Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE

Kierkegaard-  έκθεση με έμφαση στην εκκλησία

Στο πάνω αριστερά είναι το δισκοπότηρο , όπως Kierkegaard έχει πιει , και στο κάτω δεξιό μέρος των φορεμάτων ιερέα , σύγχρονη ιερείς μπήκα μέσα Η εικόνα κάτω αριστερά δείχνει πώς οι επισκέπτες της έκθεσης « Κατάπτωση , για την επικοινωνία με Søren Kierkegaard " να συνθέσετε τη δική αποσπάσματα από από τα λόγια του Κίρκεγκωρ . Επάνω δεξιά δείχνει τα πρακτικά των 26 ανθρώπων που είχαν εισαχθεί στην εξομολόγηση , την Παρασκευή 27 Αύγουστο του 1847 . Έχουν σχεδόν γνωστό ότι οι ιεροκήρυκες σήμερα θα είναι Kierkegaard, όταν ήταν απλώς αναφέρονται ως " Candidat " στο κατάσκοπος . Όχι σπάνια είχε ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα ή νεότερος εφημέριου της εκκλησίας του το έργο . - Φωτογραφία : Leif Tuxen .

 John Engedal Nissen | 7 Ιούνιος 2013
Νέα έκθεση στην Εκκλησία της Παναγίας στην Κοπεγχάγη είναι ένα υπαρξιακό ταξίδι μέσα από τη σχέση του Κίρκεγκωρ στην εκκλησία - και ο Θεός
Θα περάσουν από μια σύγχρονη μορφή της Via Dolorosa πρόκειται να Κίρκεγκωρ έκθεση « Κατάπτωση , για την κοινωνία με Søren Kierkegaard " στην εκκλησία της Παναγίας στην Κοπεγχάγη .
Στο δρόμο κατά μήκος της δεξιάς πτέρυγας του καθεδρικού ναού για το 1ο Όροφος κρέμεται σύγχρονη φωτογραφία ακανθώδη κλαδιά τριαντάφυλλο , φωτογραφήθηκε τόσο ευκρινείς από τον φωτογράφο Peter Bak , τα αγκάθια το μηδέν σχεδόν τα μάτια και μεταφορικά ποτάμι σε ένα από τα ρούχα στο δρόμο για την έκθεση . Κατά μήκος του δαπέδου είναι αρκετά επιζώντες ζευγάρια παπούτσια .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : Κίρκεγκωρ με το πινέλο του καλλιτέχνη

Ο βωμός ήταν Søren Kierkegaard ως ιερό λόγο ότι είναι σε μια περίοδο που δεν αισθάνεται άξιος να την προσέγγιση , κυρίως επειδή είχε την έμμονη ιδέα ότι δεν υπάρχει συγχώρεση για τη μελαγχολία , ήταν μαστίζεται . Αλλά τέτοια " Ιδέες Fixe είναι σαν κράμπα fE στο πόδι - το καλύτερο Μεσόγειο από την άλλη πλευρά είναι να προχωρήσει σε αυτό », έγραψε στο ημερολόγιό του , όπως ο ίδιος μετά από δεκαοκτώ μήνες και πάλι είχε πάει στην εξομολόγηση και είχε γονάτισε στο βωμό .

Οι ίδιες οι επισκέπτες μπορούν στην έκθεση κυριολεκτικά να κάνει σε ένα από τα επιζών ζευγάρι παπούτσια πριν με Soren Kierkegaard αντανακλά τη μετάβαση σε κοινωνία .

Η έκθεση , η οποία άνοιξε το Μάιο και διαρκεί μέχρι τις 11 Νοέμβριο, προβλέπεται για μέχρι ένα υπαρξιακό ταξίδι , το οποίο με βάση τη σχέση Søren Kierkegaard στην εκκλησία της Παναγίας , όπου και οι δύο ήρθαν και θάφτηκε . Εδώ μπορείτε να δείτε το δισκοπότηρο , που πρόφεραν τα χείλη του , και αντιγράφει τις ομιλίες που έκανε στην εκκλησία .

Η δανική φιλόσοφος πήρε κοινωνία 41 φορές στη ζωή του , συμπεριλαμβανομένου του 39 στην Εκκλησία της Παναγίας . Για να μεταβείτε στην κοινωνία και η κοινωνία τότε, ήταν κάτι που έκανε μόνο λίγες φορές το χρόνο , και η οποία απαιτείται επίσης που γράφτηκε σε καμία σαφή ημέρα πριν . Για Soren Kierkegaard ήταν το μυστήριο , επομένως, κάτι που απαιτείται προετοιμασία, στην οποία συμμετείχαν ότι είχε προηγουμένως ομολογήσει σ 'έναν ιερέα .

Η έκθεση χρησιμοποιεί τη δανική φιλόσοφος που σχετίζονται με το χώρο ως καταλύτης για να μιλήσει για την ιστορία της εκκλησίας και περιλαμβάνει τον επισκέπτη κατά μήκος του τρόπου . Επειδή το μόνο που μόλις εισέρχονται στην έκθεση πριν ενθαρρύνονται να γράψει τον εαυτό του για δείπνο στο παλιομοδίτικο τρόπο . Απέναντι μπορείτε ενώ κοιτάζοντας τον εαυτό της σε ένα μικρό μωσαϊκό καθρέφτες, συμπληρώνεται με ένα απόσπασμα από τον Soren Kierkegaard : «Εγώ μελέτη ... και της σκέψης , ο Θεός ξέρει τι ο Κύριος μας έχει πραγματικά Meent μαζί μου ... " .

Το ίδιο ερώτημα είναι φυσικό να ρωτήσετε τον εαυτό σας , και στη συνέχεια μπορείτε να αρχίσετε διαφορετικά στην έκθεση και το δικό του μικρό υπαρξιακό πεζοπορία , ενώ το περπάτημα γύρω από το κυκλικό χώρο που - όπως και η υπαρξιακή αναζήτηση - δεν μπορείτε να δείτε , όταν άκρα .

Μαζί με τον τρόπο που λεπτομερώς αρκετές σελίδες της σχέσης του Κίρκεγκωρ στην εκκλησία , ποιμένες , ο Θεός και το μυστήριο , και πολλά άλλα αποσπάσματα είναι αναρτημένες στον τοίχο . Στα μισά του δρόμου θα κληθούν να κάνετε τις δικές σας αποφάσεις και να σμίξει με τις απόψεις του Κίρκεγκωρ , γράφοντας τις δικές του θέσεις με την κιμωλία σε μαυροπίνακα ή να βάλει μαζί μια πρόταση από το κούρεμα λέξεις . " Carpe diem " έχει ένα γράφονται στον πίνακα , ενώ αρκετές έχουν εισηγμένες Kierkegaard .

Η έκθεση τελειώνει εκεί που αρχίζει ως εξής: στο βωμό . Εδώ , με τη μορφή ενός καλλιτεχνικού απεικόνιση ενός σύγχρονου βωμό , σχεδιασμένο από τον ήχο καλλιτέχνης και συγγραφέας Morten Søndergaard και σύγχρονης φωτογραφίας από τον Peter Bak . Το έργο ονομάζεται Alter / ώρα .

Στην απλή βωμό βρίσκεται 13 ομιλητές , που συμβολίζει ένα πιάτο για τον Ιησού και για κάθε ένα από τα 12 μαθητές στο Μυστικό Δείπνο . Είναι όλα συνδεδεμένα μεταξύ τους μέσω των γραμμών , και δονείται περιοδικά, όταν αυτοί που κάνουν μερικές φορές τον ήχο της πτώσης που χτυπά μια επιφάνεια και αφήνει έναν ήχο ηχώ . Οι δόνησης ηχεία μπορούν επίσης να απεικονίζουν τον τρόπο τα λόγια του Ιησού κατά τη διάρκεια του Μυστικού Δείπνου για το θάνατο και την ανάσταση του πρέπει να έχουν δημιουργήσει μια δονούμενη δεύτερη σκέψη , ανησυχία ή ίσως και φόβο στους 12 μαθητές , λέει η Susanne Torgard , sognemedhjælper στην Εκκλησία της Παναγίας και επιμελητής μας της έκθεσης .

Με τον τρόπο αυτό , η είσοδος και η έξοδος στην έκθεση σύγχρονης , ενώ το κέντρο είναι περισσότερα για την ιστορία της εποχής του Κίρκεγκωρ , η οποία επισυνάπτεται στην εκκλησία . Είναι ένα Søren Kierkegaard έκθεση , αλλά με την Εκκλησία της Παναγίας στον πρωταγωνιστικό ρόλο και τον φιλόσοφο ως καταλύτης , εξηγεί Susanne Torgard .

Είναι συνδεδεμένα όλα τα νήματα του χρόνου από τη στιγμή Soren Kierkegaard στην παρούσα ημέρα. Για παράδειγμα , με τον Χριστό -figure Bertel Thorvaldsen του , στέκεται μπροστά από το βωμό του καθεδρικού ναού , διαγώνια κάτω μας . Τότε ήταν αρκετά καινοτόμα , να Thorvaldsen όχι μόνο απεικονίζεται ο Χριστός ως σταυρώθηκε , αλλά και ο αναστημένος Σωτήρας . Είχαν συνηθίσει να δείτε μια βασανιστήρια και ξυλοδαρμό του Χριστού που κρεμόταν στο σταυρό , αλλά όχι όπως συνέβη με ανοιχτές αγκάλες κατά των χαμηλώματος επισκέπτες βωμό . Το άγαλμα έκανε μια μεγάλη εντύπωση σε Soren Kierkegaard, επισημαίνοντας ιδιαίτερα Thorvaldsen απεικόνιση του Χριστού στην πρώτη από τις τρεις ομιλίες του στον καθεδρικό ναό :

« Βλέπεις, άπλωσε τα χέρια του και είπε : Έλα, έλα σε μένα , όλοι εσείς ότι η εργασία και είναι βαριά φορτωμένο ? Ιδου, ανοίγει την αγκαλιά του, η οποία , όμως , όλοι θα μπορούσαν να ξεκουραστούν εξίσου ασφαλείς και εξίσου ευλογημένος".

Κίρκεγκωρ θεώρησε ότι για να πάει σε κοινωνία ως «ιερή ενέργεια" και " θεϊκή επιχείρηση» και ίσως Thorvaldsen του Χριστού - σχήμα τον ενέπνευσε να το δούμε και σαν μια πρόσκληση από ψηλά . Γράφει :

"Θα πάει στο βωμό για να συναντηθεί με τον , για τους οποίους θα λαχταρούν περισσότερο για κάθε φορά που μέρος μαζί του. ... Ιδού διαδίδεται ως εκ τούτου αυτός τα χέρια του εκεί πέρα ​​στο βωμό , που σκύβει το κεφάλι του εναντίον σου - ευλογία ! Έτσι , αυτός είναι παρούσα στο βωμό . Έτσι χώριζε από Αυτόν και πάλι , ή έτσι χώρισε από σας πάλι - . Αλλά ευλογία "

Και είναι σε αυτή την απεικόνιση του Χριστού στη μέση της Παναγίας , όπως Κίρκεγκωρ και με βάση , όταν περιγράφει τον Θεό :

"Έτσι είσαι αναλλοίωτη πάντα και παντού να βρει . Ω , και κάθε φορά που ένας άνθρωπος έρχεται σε σας , στην εποχή κατά την οποία ώρα της ημέρας , σε ποια κατάσταση, αν έρθει ειλικρινά , μπορεί να βρει πάντα την αγάπη σας μόνο ζεστό , Μπορείτε αμετάβλητος ! Αμήν . "

Soren Kierkegaard 200 χρόνια

Soren Kierkegaard θα ήταν 200 ετών , στις 5 Μάιο του 2013. Δήλωσε στην εφημερίδα σηματοδοτεί 200η επέτειο με μια σειρά από συνεντεύξεις, ρεπορτάζ , παρασκήνιο και διαθέτουν άρθρα που επικεντρώνονται στο μεγάλο φιλόσοφο , θεολόγο και το έργο και τη σημασία του συγγραφέα .

Kierkegaard år for år

1813
  • 5. maj: Kierkegaard bliver født i faderens ejendom på Nytorv i København.
1821
  • Kierkegaard begynder i Borgerdydskolen.
1822
  • 23. januar: Regine Olsen bliver født.
1830
  • 30. oktober: Kierkegaard indskrives som teologisk student på Københavns Universitet.
1834

1836


1838



1840

  • 3. juli: Kierkegaard består teologisk embedseksamen.
  • 19. juli - 6. august: Kierkegaards Jyllandsrejse.
  • 8. september: Kierkegaard frier til Regine Olsen.
1841
  • 11. august: Kierkegaard sender Regine Olsen sin forlovelsesring retur.
  • 29. september: Kierkegaard forsvarer sin afhandling Om Begrebet Ironi med stadigt Hensyn til Socrates for magistergraden.
  • 12. oktober: Kierkegaards endelige brud med Regine Olsen.
  • 25. oktober: Kierkegaard rejser til Berlin.
1842
  • 6. marts: Kierkegaard vender hjem fra Berlin.
  • 12. juni: Avisartikel "Aabenbart Skriftemaal" i Fædrelandet.
1843

1844
1845
1846
1847
1848
1849

1850
1851

1854
1855
Baseret på katalogen til udstillingen "Kierkegaard. Den hemmelige Note", Rundetaarn, København, den 6. maj - 9. juni 1996, arrangeret af Søren Kierkegaard Forskningscenteret ved Niels Jørgen Cappelørn og Søren Kierkegaard Selskabet ved Joakim Garff.EKSTERNT LINK: Søren Kierkegaards skrifter på SKS.dkKilde: skc.ku.dk

Søg i Kierkegaards skrifter

Lige nu på:

religion.dk



===========================================
Anna FioravantiBIBLIOTECA KIERKEGAARD ARGENTINA

Desde Colombia, un gran maestro mexicano habla sobre Kierkegaard.

Δείτε τη μετάφραση

"Llegar a ser cristiano". La concepción de iglesia militante en Kierkegaard.

Conferencia del profesor Luis Guerrero Martínez en el marco de las II Jornadas de Estudios de la Religión....

youtube.com

Αρχή φόρμας

Τέλος φόρμας

Anna Fioravanti Gracias a la querida amiga Fernanda Rojas, que está al lado del profesor Guerrero Martínez, por haberme hecho llegar esta magnífica conferencia. La disfruté mucho, Fer, desde el principio hasta el final. ¡Beso enorme!

Anna FioravantiBIBLIOTECA KIERKEGAARD ARGENTINA

Τέλος φόρμας

Anna Fioravanti Gracias a la querida amiga Fernanda Rojas, que está al lado del profesor Guerrero Martínez, por haberme hecho llegar esta magnífica conferencia. La disfruté mucho, Fer, desde el principio hasta el final. ¡Beso enorme!

 







 


Συνδεθείτε

Άλμπουμ - Κατηγορίες